A Budavári Önkormányzat arról tájékoztatta a lakosságot, hogy 2022. december 20-tól 2023. január 8-ig a Polgármesteri Hivatal zárva tart.
Az igazgatási szünet időtartama alatt – 2022. december 23. és 2023. január 2. között – a Hivatalban az ügyfélfogadás szünetel, az egyes szakirodák és az ügyfélszolgálati irodák is zárva tartanak.
Az anyakönyvvezetők kizárólag a születések és halálesetek anyakönyvezése érdekében ügyeletet tartanak a következő időpontokban:
– 2022. decembert 21. 9-12 óra között
– 2022. december 27. 9-12 óra között
– 2022. december 29. 9-12 óra között
– 2023. január 3. 9-12 óra között
– 2023. január 5. 9-12 óra között
Az igazgatási szünet elrendelése a Közterület-felügyeleti Iroda munkarendjét nem érinti. Az igazgatási szüneten kívül eső időszakban – 2022. december 20. és 2022. december 22. között, továbbá 2023. január 2. és 2023. január 6. között – otthoni munkavégzés kerül bevezetésre a Polgármesteri Hivatalban.
Az önkormányzat munkatársai azt kérik, halaszthatatlan ügyintézésükhöz elsődlegesen vegyék igénybe a rendelkezésre álló elektronikus lehetőségeket.
Az általános ügyfélszolgálat elérhetőségei az elrendelt otthoni munkavégzés idején:
ugyfelszolgalat@budavar.hu
+3620/500-6636
+3620/433-8222
Anyakönyvvezetők elérhetőségei:
anyakonyv@budavar.hu
+3620/257-2446
+3620/414-1116