A Budavári Önkormányzat az energiaválságra hivatkozással november 11., péntektől otthoni munkavégzést rendelt el dolgozói számára. A változás minden hét péntekére vonatkozik. Ezeken a napokon csak az Attila úti irodában várják az ügyfeleket. A tájékoztatás szerint az Attila úti irodában csak iratleadásra, általános tájékoztatásra és parkolási engedély ügyintézésére van lehetőség. Különböző irodákkal és szakügyintézővel való egyeztetésre nincs mód.
Az önkormányzat azt kéri a lakosságtól, halaszthatatlan ügyeik intézéséhez elsődlegesen az elektronikus ügyintézési lehetőségeket ragadják meg.
Az általános ügyfélszolgálat elérhetőségei a pénteki napokon:
ugyfelszolgalat@budavar.hu
+3620/500-6636
+3620/433-8222
Az anyakönyvvezetők elérhetőségei a pénteki napokon:
anyakonyv@budavar.hu
+3620/257-2446
+3620/414-1116
Kép forrása: Budavári Önkormányzat